ماشینهای گذرموقت.ماشینهای جدید
ماشینهای گذرموقت.ماشینهای جدید



بهترین خودرو های روز دنیاو...


فورد شلبی GT500 : فورد لگد کردن در سال جدید با صدای بلند.
سوپر V8 5.4L تولید 540 اسب بخار و 510 £ فوت گشتاور.
دیسک کلاچ دوقلو  - 6 - سرعت کتابچه راهنمای به روز رسانی شده است.
در dealerships در بهار سال 2009 می باشد.

 فورد که به تازگی تمام جزئیات بیشتر در مورد جدید spankin نام تجاری فورد شلبی GT500 و این بار ویژه فورد خودرو تیم ارائه قدرت بیشتر ، گشتاور و عملکرد بهتر در یک بسته تر تصفیه شده کاهش یافته است.

با استفاده از طراحی در حال حاضر متجاوز از 2010 فورد موستانگ ، فورد ساخته شده است که ارتقاء های متعدد از جمله مربوط به مبحی حرکت گازا و وا جلویی جدید است که بهینه سازی جریان هوا همراه با جدید پایین کشیدن اسپویلر عقب. فورد همچنین اضافه شده مسابقه راه راه در سال جاری در هر دو مدل کوپه و تبدیل. البته ، تغییرات بیرونی شلبی هستند کردن با امضا مدالها کبرا در دریچه های جلو و گلگیرهای جلو گرد می شود.
فورد شلبی GT500 :

  



در داخل از سال 2010 ارتقاء شلبی GT500 داخلی طراحی جدید از موستانگ 2010 با دو تن صندلی چرم اصل ، trims آلومینیوم در پانل ابزار و درج Alcantara در صندلی و فرمان (که در سال جاری می شود آلومینیوم به آرم حک GT500 مرکز). سایر کننده موضوعات داخلی شامل روشن 360 - درجه حلقه اطراف خوشه سنج (دیده در موستانگ 2010) به پایان رسید در ساتن مایع کروم ، کبرا شلبی در راه اندازی بر روی ناوبری ، قرمز "SVT" آرم با نورپردازی محیط و جدید کلاسیک حرکت تغییر مکان سفید.


فورد می گوید که تیم SVT "با استفاده از دستاوردهای در سالگرد 40 نسخه شلبی GT500KR ساخته" پادشاه جاده "Mustangs به عنوان عملکرد نقطه شروع و از آنجا ساخته شده است." 540 اسب بخار GT500KR شلبی در سوپر V8 5.4L در پرتاب شد 2010 فورد شلبی GT500. با این حال ، مهاجم جدید طراحی بیرونی از طریق افزایش عملکرد هود عذاب قدرت جدید کمک می کند که موتور سرد را از طریق استخراج هود برای حذف گرما از موتور و "Gurney فلپ" ضربه به عقب لحن downforce. شلبی باز عنصر هوا سیستم القای ویژگی های مخروطی فیلتر هوا به جای تخت بسته سیستم. کار همراه با هوای سرد مصرف ، که اجازه می دهد 2010 شلبی GT500 برای تولید انرژی بیشتر و افزایش بازدهی موتور. که در حال حاضر بزرگتر دارند و از مس و فایبرگلاس ساخته شده است -- شتاب است با ارتقا به دو دیسک کلاچ در انتقال کاربر 6 - سرعت بهبود یافته است. دینامیک رانندگی شده است بیشتر با تنظیم شاسی SVT است ، بهینه سازی شده در بهار و دامپر و شفت فرمان stiffened افزایش یافته است. ویژگی AdvanceTrac اجازه می دهد تا راننده با گزینه های عملکرد چند. "در" حالت کمک می کند تا با رانندگی همیشه روز عادی در حالی که "ورزش" رانندگان اجازه می دهد تا حالت شل به بالا در مسیر.


البته ، زمانی که برای خرید یک ماشین مثل  فورد شلبی  GT500 2010 ، امور صدا. در حالی که شما ممکن است بخواهید که مردم بدانند که شما رانندگی چیزی قدرتمند ، از انجام این کار سر و صدا به داخل فیلتر داخلی را نمی خواهم. سر و صدا ، ارتعاش و خشونت (NVH) تیم مورد استفاده قرار اختراع تشدید کننده قرار داده شده بین هوا و فیلتر بدن جریان بنزین را کنترل موتور کمک می کند که سر و صدا در خارج از کشور.

2010 فورد شلبی GT500 سواری کوپه جدید در چرخ 19 - اینچی پیچیده شده در لاستیک گودیر F1 Supercar در حالی که نشسته است در تبدیل 18s. 2010 شلبی GT500 را نمایندگی مجاز و فروش بعد از این بهار رسید. قیمت گذاری اعلام خواهد شد و نزدیک به راه اندازی.

ویژگی های استاندارد در 2010 شلبی GT500 عبارتند از :
سنکرون : صدا فعال دست به صورت رایگان در اتومبیل ارتباطات و سرگرمی سیستم توسعه یافته توسط فورد و مایکروسافت. سیستم به طور کامل ادغام ترین بلوتوث را فعال کنید تلفن همراه و بازیکن رسانه های دیجیتال ، فراهم کردن مشتریان تلفن همراه دست آزاد و موسیقی قابلیت انتخاب -- به همراه جدید کمک 911 و خودرو بهداشت گزارش ارائه شده ، بدون هزینه ماهیانه.
911 کمک : وقتی که یک تلفن است به درستی زوج ، روشن و متصل به همگام سازی ، سیستم آماده است تا در قرار دادن یک تماس به طور مستقیم به محلی اورژانس 911 اپراتور در صورت کیسه هوا ، استقرار تصادف کمک کند. مزیت کلیدی سنکرون 911 کمک سرعت است ، همانطور که تماس به طور مستقیم به 911 اپراتور محلی قرار گرفته است.
خودرو بهداشت گزارش (VHR) : جمع آوری اطلاعات سنکرون مربوطه از ماژول های خودرو کنترل بسته های بزرگ و تشخیص داده ها را به فرمت قابل استفاده در عرض چند دقیقه. که بسته داده ها از طریق 800 - تعداد فورد به ارسال به طور خودکار تماس گرفته شده با استفاده از مشتری زوج و قابل علاج و درمان تلفن های موبایل.
محیط سیستم نورپردازی با MyColor ™ رانندگان اجازه می دهد تا به دلخواه نور پردازی داخلی خودرو خلق و خوی خود را به کت و شلوار. تقویت سیستم MyColor ویژگی های هفت رنگ پایه -- یخ آبی ، بنفش ، آبی ، نارنجی ، قرمز ، سفید و سبز می باشد. مشتریان همچنین می تواند 125 رنگ سفارشی و با مخلوط کردن پالت رنگ قرمز سبز آبی ایجاد کنید.
گزینه های موجود عبارتند از :
صدا فعال ناوبری با سیریوس ™ لینک سفر تکنولوژی این صنعت منجر خواهد شد که کاربران با منحصر به فرد ، تجربه در داخل اتومبیل ارائه اطلاعات غنی می باشد. مجموعه ای از خدمات داده ها شامل تا به دقیقه ، داده های زمان واقعی ترافیک را با تصادف وحشتناکی کرد و اطلاعات حادثه برای 78 بازار ، ساحل به ساحل اطلاعات آب و هوا از جمله شرایط کنونی و پنج روز پیش بینی و سوخت اطلاعات قیمت بیش از 120.000 ایستگاه گاز. سیریوس لینک سفر نیز ارائه می دهد ورزش نمرات و برنامه و فهرستی از سینما بیش از 4،500 بار با فیلم ، آدرس سینما ، synopses فیلم ها و بیشتر.


کلیک کنید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ 18 آذر 1389برچسب:, توسط علی ولی پور |