ماشینهای گذرموقت.ماشینهای جدید



بهترین خودرو های روز دنیاو...

هیوندای با رونمایی از نسل جدید مدل آزرا در نمایشگاه خودرو لس آنجلس، یک قدم دیگر به تبدیل شدن به خودروسازی لوکس نزدیکتر شد.

کلیک کنید

ادامه مطلب...

ETEFAGHE SADEH Music: Hamed Mahmoodzadeh Arranger: Shojaat Shafaei Vocal: DAVOOD BOOSTANI

Davod Boostani

دانلود آهنگ در ادامه مطلب

کلیک کنید

ادامه مطلب...

آلبوم جديد و فوق العاده زيباي  حامد محمودزاده به نام آدم برفی , با چهار كيفيت

( تنظیم : سعید حسني (ساشا) , محمد کلهر , مهرداد عباسي )
( ترانه : سهیل حسینی , محمود روستا , علیرضا روزگار , حسین نظری , شراره حاج حسینی , مرجان زنگنه , فاطمه هدايتي و حميد فريزند )

پخش اختصاصي از به موزيک

کلیک کنید

ادامه مطلب...

دانلود [DEMO]

DOWNLOADَ

دانلود[DEMO]

DOWNLOAD

 

کلیک کنید

http://royal-dl.ir/image/music/1/Hamed%20Mahmoud%20Zadeh%20-%20Bahar.jpg

دانلود آهنگ

DOWNLOAD

دانلود آهنگ

DOWNLOAD

 

 

کلیک کنید

ادامه مطلب...

 

15366356032729744207 رونمایی از خودروی جدید ملی (دنا) +عکس خودرو

خودروی جدید ملی« دنا » نام دارد +عکس خودرو

مدیرعامل ایران خودرو: دنا اولین خودروی ملی بدون مشارکت خارجی‌هاست.

مدیرعامل ایران خودرو در مراسم رونمایی دومین خودروی ملی این شرکت گفت: خودروی رانا دیگر محصول ایران خودرو است که در شهریورماه امسال به تولید انبوه می‌رسد.این خودرو تنها در ۹ ماه نمونه‌سازی و رونمایی شده است.نام دنا با استحکام و سرفرازی همراه است و این نام الهام‌گرفته شده از سخنان رییس جمهوری است…

جهت خواندن و دیدن عکس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

کلیک کنید

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390برچسب:خودروی جدید,خودروی جدید دنا,دنا,ماشین دنا, توسط علی ولی پور |

آهنگ جدید و بسیار زیبای عماد به نام باورم کن

( ترانه , آهنگ و تنظیم : برادران منوچهری )

آهنگ عماد

 

دانلود با کیفیت

MP3 128

دانلود با کیفیت

OGG 64

 

 

 

کلیک کنید

ادامه مطلب...

  آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شاد عماد طالب زاده به نام یادت میاد . با دو کیفیت...

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.......

کلیک کنید

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ شنبه 10 ارديبهشت 1390برچسب: آهنگ جدیدعمادطالب زاده,عمادطالب زاده,آهنگ جدید, توسط علی ولی پور |

دانلود آهنگ جدید آرمین 2AFM  به نام خوش بحالت

دانلود آهنگ.............................................DOWNLOAD

کلیک کنید

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390برچسب: آرمین 2AFM,دانلود آهنگ جدید آرمین , آرمین,2AFM, توسط علی ولی پور |

آلبوم جدید و زیبای حامد محمود زاده به نام آرزوها

                              دانلود آلبوم بسیار زیبا وشنیدنی حامد محمود زاده             به نام:آرزوها باکیفیت 128

 

                                                     

برای دانلود آهنگ روی اسم شعرها کلیک کنید

 

                   نظر یادتان نرود

نام آهنگ ها  و  اسم شعرها

01 

Aruse Arezuha

02  Age Budi

03 Bi To

04 Age To Male Man Beshi

05 Aruse Arezuha Ver 2

06 Faryade Moj

07 Shodi Eshghe Man

 

کلیک کنید

ادامه مطلب...

عکسهایی از کامرو کانسپ سری پنجم

در صورت درخواست عکس از اتوموبیل های مختلف به من ایمیل دهید.

 یا در قسمت نظرات برایم  پیام دهید.

کلیک کنید

ادامه مطلب...

پرش به: ناوبری, جستجو
بوگاتی
تأسیس ۱۹۰۹
موقعیت فرانسهمولشیم، فرانسه
افراد مهم اتوره بوگاتی
موسس
محصولات اتومبیل

کلیک کنید

ادامه مطلب...

پس از افت شدید فروش خودرو و متحمل شدن زیان سنگین ۱٫۶ میلیارد دلاری در سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶، مدیران فورد شرکت تصمیم به تغییر ساختار تولید و منابع انسانی شرکت گرفتند. در این راستا شرکت فورد اعلام کرد که ۱۴ کارخانه را تعطیل و ۳۰٬۰۰۰ کارمندخود را اخراج خواهد نمود

کلیک کنید

ادامه مطلب...

 

به گفته «فریتز وایک» مدیر برند موستانگ این مدل مجهز به رینگهای ٢٠ اینچی، شیشه مات و دیفیوزر عقب و جلو، در کنار پیشرانه ۶ سیلندر ٣/٧ لیتری ٣٠۵ اسب بخار با گشتاور ٣٧٩ نیوتن متر و البته جعبه دنده های ۶ سرعته دستی و خودکار شده است. روی عکس بالا کلیک کنید تا Wallpaper اش رو ببینید!!!!


 

کلیک کنید
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 3 بهمن 1389برچسب: فورد موستانگ, توسط علی ولی پور |

 

ماستنگ GT-R

دسامبر 23, 2007

فورد در چهلمين سالگرد تولد ماستنگ يك جنگنده خياباني را به نامه جي تي آر ساخت. GT-R توسط سالين در ميشيگان و به سفارش  فورد ساخته شد. تيم مهندسان آن همان گروهي بودند كه روي پروژه GTنيزكاركردند.پيشرانهgt-r يك هشت سيلندر خورجيني تمام آلمينيومي بود كه در قسمت جلوي خودرو قرار داشت. حجم اين موتور 4995 س سي و قدرتش 440 اسب بخار بود كه از فيبر كربن در ساخت بعضي از قسمت‌هاي موتور استفاده شده بود. لاستيك هاي آن ساخت پيرلي و در جلو به ابعاد p275/35/20- , و در عقب p315/30/20  بودند.

 

کلیک کنید

ادامه مطلب...

 

سال 2010 را برای کمپانی کیا می توان سال تاثیر گذار در بازار خودرو و آغاز تحولی جدی دانست.تولید اولین اتومبیل کوپه از کمپانی کیا نشانگر آن است که این خودروساز کره ای به خوبی نیاز بازار را درک کرده و در نهایت با کمک جستن از طراح سابق آئودی پیتر شریر، koup را خلق کرده است.نام این خودروی زیبا برگرفته از دو کلمه kia و coupe می باشد.اما به محض دیدن سراتو و نگاه کردن به برند کیا ناخود آگاه به یاد مدیر کمپانی سایپا افتادم که به دلیل پرده برداری از خودرویی به نام مینیاتور که بر روی پلت فرم پراید شکل گرفته است و حاصل چندین سال تولید پراید است. در نشستی خبری حاضر شده بود و با غرور و تکبر ناشی از تولید مینیاتور برند کیا را مورد تمسخر قرار می داد(مگه برند کیا چند تا محصول داره)برندی که هم اکنون اقدام به تولید خودروهای concept و مفهومی  می کند.به هر حال با آرزوی موفقیت برای همه خودروسازان داخلی به سراغ یکی از محصولات تازه وارد این خودروساز کره ای می رویم . . .

 

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب بروید:

کلیک کنید

ادامه مطلب...

 

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب بروید:

 

کلیک کنید

ادامه مطلب...

 

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب بروید:

 

کلیک کنید

ادامه مطلب...

http://autoworld.persiangig.com/fx35i/bo/shiraz-farshad%20sajjadian.JPG

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب بروید:

کلیک کنید

ادامه مطلب...

واردات پورشه ، از دیروز تا امروز :                       

پیشینه ورود محصولات پورشه به ایران ، به اوایل دهه ی چهل شمسی باز می گردد و این روند  که تا اواسط دهه ی پنجاه  توسط عده ی بسیار محدودی از افراد متمول  جامعه به صورت خود جوشانه پیگیری می شد ،  ادامه داشت ، تا اینکه  با پیروزی انقلاب و در تبعات آن وضع قوانین جدید واردات خودرو ، ورود محصولات پورشه به حیطه ی فراموشی سپرده شد . در این سی سال نیز تنها تعداد بسیار محدودی از محصولات پورشه ، آن هم به صورت گذر موقت ، در دهه ی هشتاد رد پایی از خود به جای گذاشته اند ، که خود  نیز برای دوستداران بسیار امیدوار کننده بوده است ! و حالا فقدان چندین ساله محصولات پورشه در ایران ، بالاخره عده ای کار بلد را بر آن داشت تا در قالب شرکتی ملقب به معین خودرو ، زیر چتر مهندسی کمپانی پورشه ، اقدام به واردات محصولات این خودروساز آلمانی نمایند و در این راستا ، واردات بزرگترین عضو خانواده پورشه یعنی کاین را ، خط آغاز خود برای این ماراتن مهیج قرار داده اند . در ادامه این مسیر نیز،  پورشه  باکستر با دو پیشرانه 255 و 310 اسب بخار ، کایمن با توان 320 اسب بخار و برخی تیپ های پورشه 911 از جمله ؛ GT2 با قدرت 530 اسب بخار ، در سبد محصولات ارائه شده این شرکت در ایران ، گنجانده خواهند شد . ورود پورشه پانامرا نیز که یک سدان خانوادگی با مهندسی بسیار بالا است ، از دیگر وعده های این شرکت نو ظهور می باشد .

 

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب بروید:

کلیک کنید

ادامه مطلب...

 

شهر نور - شهرک ایزدشهر - با تشکر فراوان از دوست عزیزم آقای معید حمیدی به جهت ارسال ، خواهشمند است عکس ، فیلم و مقالات خود را به آدرس زیر ایمیل کنید .

 

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب بروید:

کلیک کنید

ادامه مطلب...

تهران - انتهای خیابان سی متری نیروی هوایی . ضمن تشکر از دوست عزیزم آقای محمد حسینی به جهت ارسال تصاویر ، خواهشمند است عکس ، فیلم و مقالات خود را به آدرس زیر ایمیل کنید .

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب بروید:

کلیک کنید

ادامه مطلب...

 

شرکت خودروساز نیسان سال هاست که با محصولات زیبا و استثنایی خود توانسته رقیبان زیادی را در اطراف خود ببیند . در این میان با بررسی تقسیم بندی ها باید گفت که این شرکت خودروساز توانسته 3.1% از محصولات جهان را به نام نیسان موتور ثبت و تولید کند . این شرکت ژاپنی توانسته به مراتب با تولیدات زیاد و متفاوت خود رتبه این کشور را بین کشور های خودروساز بالا ببرد و در سال 2008 به رتبه 6 دست پیدا کند که مجموع تولیدات آن به 3395065 عدد خودرو در نمونه های سواری سبک و سواری سنگین تولید کرده است . یکی از این محصولات خودرویی است به نام آلتیما . مدل کوپه این محصول شباهت زیادی به اینفینیتی کوپه دارد که بهره گرفته از آنهم می باشد . طراحان این شرکت ابتدا مدل سدان آلتیما را طراحی کردند و بعد با ایجاد تغییرات مدل کوپه آن را در کلاس اسپرت تولید و به بازار عرضه کردند . با تولید این مدل شرکت نیسان توانست به همه ثابت کند که با قیمت پایین هم می توان سوار یک خودروی اسپرت قدرتمند شد و تمام نگاه ها را به طرف خود کشید زیرا ظاهر در جذب مشتری نقش بسیار مهمی دارد . تفاوت این خودرو بین سال های 2009 و 2010 بسیار کم می باشد که به طور مثال چند نمونه ی آن ، مدل 2009 پرژکتور جلو ندارد اما نمونه 2010 آن دارد و دیگر تفاوت ها در رینگ و لاستیک ها و خطوط نقش بسته روی بدنه می باشد .نیسان آلتیما 2009 در 4 کلاس تولید و عرضه می شود . یکی دیگر از مهمانان گذر موقت که پا به خاک شهر شیراز گذاشته است نیسان آلتیما 2009 مدل SE می باشد که در این گزارش می خواهم آنرا معرفی و از حال وهوای تست آن برایتا

 

ن بگویم .

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب بروید:

کلیک کنید

ادامه مطلب...

 

تهران . ضمن تشکر از دوست عزیزم آقای صدرا حداد به جهت ارسال تصاویر ، خواهشمند است عکس ، فیلم و مقالات خود را به آدرس زیر ایمیل کنید .

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب بروید:

 

کلیک کنید

ادامه مطلب...

 

اینبار سامورایی محبوب به شیراز آمده تا دل ما را برباید ! این خودروی زیبا از موتور شش سیلندر با حجم دقیق ۳۴۹۸ سی سی بهره می برد که در موتور ۶۴۰۰ دور در دقیقه (میزان دوران مجاز موتور برابر با ۷۰۰۰ دور در دقیقه است) قدرتی معادل 300 اسب بخار را تولید می نماید. این نیرو به چرخ های عقب منتقل می شود تا بتواند این ژاپنی  1544 کیلوگرمی  را در مدت زمان زیر ۶ ثانیه از سرعت۱۰۰ کیلومتر در ساعت عبور دهد . ضمن تشکر فراوان از دوست عزیزم حسن غنی زاده ، شما را به دیدن عکس ها در ادامه مطلب  دعوت می کنم . شما نیز می توانید با ارسال عکس ها و ویدئو های خود از خودروهای خاص و گذر موقت به آدرس ایمیل FARPIC@YAHOO.COM ، لذت دیدن عکس ها و فیلم هایتان  را با دیگران تقسیم کنید !

 

مشخصات : چراغ های عقب از نوع LED،سیستم ناوبری ، ترمزهای کمپانی پرآوازه برمبو (Brembo) و رینگ های آلیاژی پنج پره (ستاره ای) سبک وزن 18 اینچ برای جلو و ۱۹ اینچ برای عقب محصول شرکت RAYS (فقط برای مدل های کوپه). این اتومبیل دارای یک موتور 6 سیلندر V شکل با ۳۴۹۸ سی سی حجم می باشد که قادر است در دور موتور ۶۴۰۰ دور در دقیقه (میزان دوران مجاز موتور برابر با ۷۰۰۰ دور در دقیقه است) قدرتی معادل 300 اسب بخار را تولید نماید. این نیرو به چرخ های عقب منتقل می شود تا این اتومبیل بتواند وزن 1544 کیلوگرمی خود را به حرکت درآورد. نیسان 3۵0Z جدید می تواند در مدت ۸/۵ ثانیه تندی 100 کیلومتر بر ساعت را درنوردد و دست آخر به سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت که به صورت الکترونیکی محدود شده است، دست پیدا کند. میزان تورک اتومبیل نیز برابر 3۵۳ نیوتن متر است که در دور موتور ۴۸00 دور در دقیقه تولید می شود.طول، عرض و ارتفاع این اتومبیل نیز به ترتیب برابر است با 4312، ۱۸۱۶ و ۱۳۲۳ میلی متر. ترمزهای این اتومبیل همه دیسکی، خنک شونده و دارای سیستم ABS هستند که در لاستیک های جلو با ابعاد R18 245/40 و عقب با ابعاد R19 265/40 قرار دارند. قیمت هر دستگاه از این اتومبیل ۲۷۶۵۰ دلار است.

 

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب بروید:

 

کلیک کنید

ادامه مطلب...

 

شرکت جنرال موتورز در سال 1990  GMC YUKON DENALI را پایه گذاری کرد . این شرکت در سال های مختلف تولید GMC ،  پیشرانه های متعدد با حجم های را مختلف تولید کرده است  . به طور مثال 7/5 ، 6 و 2/6 لیتری  . اما خودروی مورد نظر که چندی پیش روبروی باغ ارم آن را دیدیم ، اگر نام هیولای عضلانی را هم بر روی آن بگذاریم کم است .  در این مقاله به تست و کالبد شکافی محصول GMC DENALI  تولید سال 2004 پرداختیم  . . .

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب بروید:

کلیک کنید

ادامه مطلب...

 

تهران - خیابان شریعتی . ضمن تشکر از دوست عزیزم آقای علیرضا خطیبی به جهت ارسال تصاویر ، خواهشمند است عکس ، فیلم و مقالات خود را به آدرس زیر ایمیل کنید .

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب بروید:

 

کلیک کنید

ادامه مطلب...

اکلیپس کوپه ای زیبا از کمپانی متبهر میتسوبیشی است که با یاری  آیرودینامیک بالا در کنار امکانات فنی و رفاهی مناسب ، توانسته است دیدی جدید بر روی خریداران باز کند . سال گذشته یک دستگاه از این مدل به شیراز وارد شد که عکسهایش را برایتان درج کردم ، به تازگی نیز فرصتی پیش آمد تا ملاقاتی با میتسوبیشی اکلیپس GT 2010 باز هم در شیراز داشته باشم . ضمن تشکر فراوان از دوست عزیزم آقای علی سلطانی که خودروی زیبایش را در اختیار بنده قرار دادند ، دیدگان شما را به سوی گالری عکس اکلیپس GT دعوت می نمایم .

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب بروید:

کلیک کنید

ادامه مطلب...